icon onlinehelp 64We hebben onze kennisbank in een mooi nieuw jasje gestoken! Behalve dat de de pagina opmaak en stijl er visueel een stuk mooier uitzien, is de navigatie flink verbeterd én kunnen we de waardering van de inhoud van de pagina's bijhouden. Dit helpt ons de kwaliteit van de kennisbank te verbeteren. We zijn zelf erg blij met deze verbeteringen en weten zeker dat onze klanten dat ook zullen zijn!

Belangrijkste verbeteringen zijn ten eerste een verbeterde navigatie. Boven elke pagina staan namelijk de hoofdcategorieën (met duidelijk icoontje) om snel het juiste onderwerp en artikel te vinden zonder steeds terug te hoeven navigeren naar de hoofdpagina. Ten tweede kunnen bezoekers de pagina's beoordelen. Deze beoordeling helpt ons bij het identificeren van onvolledige of verouderde pagina's. Deze kunnen we dan verbeteren en actualiseren. Zo kunnen we de kwaliteit van de inhoud verbeteren en dat is dan weer erg nuttig voor onze klanten.

Feedback gevraagd om de inhoud te verbeteren

Nu we deze belangrijke stappen hebben gezet, zijn we natuurlijk nog niet klaar met het sleutelen aan de kennisbank. We gaan nu onder andere verder met een verbeterde categorie-indeling, het schrijven van nuttige nieuwe pagina's en natuurlijk het actualiseren en verbeteren van de bestaande inhoud. Hierbij kunnen we natuurlijk altijd suggesties van onze klanten gebruiken, dus als u een kennisbankpagina leest, geef dan uw waardering via de balk onderaan de pagina's, dit helpt ons enorm. Alvast bedankt voor uw feedback!