Byte op Meet Magento 2016

Volgende week is het weer tijd voor het jaarlijkse Meet Magento. Heel Utrecht staat twee dagen lang in het teken van Magento (of zo voelt het in ieder geval -;-)) . Byte is trouwe sponsor van het evenement en zal dit jaar twee presentaties verzorgen. 

Rondetafelsessie – Hoe specifieke Magento webhosting bijdraagt aan een hogere conversie

Magento is een fantastisch e-commerce systeem met legio aan mogelijkheden en functionaliteiten. Dit maakt het één van de meest populaire softwaresystemen voor webshops. Tegelijkertijd wordt er op gehamerd dat het specifieke Magento hosting nodig heeft. Waarom adviseert men dat? En hoe draagt een voor Magento ontwikkelde hostingomgeving dan bij aan de conversie van de shop? Tijdens een ronde tafelsessie gaan heel concreet op deze en al je andere vragen in.

Datum: donderdag 12 mei
Tijdstip: nog onbekend

Klantcase: de eerste Magento 2 webshop van Nederland: Beaumotica.com

In februari lanceerden we samen met MediaCT en Beaumotica de eerste Magento 2 webshop van Nederland. Uitgekozen door Magento als officiële showcase. Hoewel veel developers en webwinkeliers nog vrij terughoudend zijn naar Magento 2, was het voor Beaumotica een goede match. Samen met MediaCT bespreken we de 10 redenen hiervoor.

Datum: vrijdag 13 mei
Tijdstip: 10.00-10.30 uur

Hackers traced: a case study

Een experiment: wat gebeurt er als je een (totaal oninteressante) Magento installatie live zet en achterover gaat leunen? De uitkomst: maar liefst 16 keer gehackt in 6 weken. In deze case study deelt MageReport.com developer Tim de technische details: hoe kwamen de hackers binnen, wat spookten ze uit en wat was hun doel?

Datum: vrijdag 13 mei
Tijdstip: nog onbekend

Tickets Meet Magento 2016

Heb je nog geen kaarten? Bestel ze op www.meet-magento.nl. Tip: als sponsor hebben wij relatietickets te vergeven met 20% korting (alleen dag 2). Mail even naar events@byte.nl als je daar gebruik van wilt maken.

Tot dan!!!

 

 op

Suzanne loopt al sinds 2012 rond bij Byte. Ze spreekt dagelijks webwinkeliers en e-commerce bureaus over ontwikkelingen in de markt en welke uitdagingen deze met zich mee brengen. Kennisdeling en samenwerking staan voor haar centraal. In haar vrije tijd houdt ze van hardlopen, Nederlandse hitjes, en we kennen niemand die zo blij kan worden van eten.