Back-ups Hypernode

De ontwikkelingen aan ons Hypernode platform gaan altijd in nauwe samenwerking met onze klanten en partners. Samen bepalen we wat de volgende feature(s) op onze roadmap moeten zijn. Vorig jaar, tijdens de jaarlijkse partnerbijeenkomst in september, werd duidelijk dat onze partners graag meerdere backups per dag zouden willen. Daarnaast bleek dat ze ook graag zelf de mogelijkheid wilden hebben om instant back-ups te maken, naast degene die we automagisch voor hen creëren. We zijn erg blij om je te vertellen dat deze features nu op ons platform beschikbaar zijn!

Nieuwe back-up feature(s)

We hebben de nieuwe back-up features toegevoegd als onderdeel van onze Service Level Agreement (SLA) Standard. De onderstaande tabel toont het verschil, qua back-up beleid, tussen de SLA Basic en de SLA Standard. Als je op zoek bent naar meer informatie, bijvoorbeeld over hoe je de back-ups kunt terugplaatsen, bekijk dan dit artikel over ons SLA back-up beleid.

Hypernode back-up SLA

*: Je kunt maximaal 4 instant back-ups per dag creëren. Deze hebben een retentie van 48 uur.

Deze nieuwe SLA Standard back-up features zorgen ervoor dat je altijd een back-up beschikbaar hebt die maximaal 6 uur oud is. Des te meer reden om die SLA Standard te overwegen toch 😉

Belangrijk: deze features zijn niet mogelijk bij cloud provider Digital Ocean.

Welke voordelen biedt onze SLA Standard nog meer?

Naast de nieuwe back-up features, biedt de SLA Standard ook de onderstaande voordelen wanneer je onverhoopt de Hypernode Emergency Service (HES) gebruikt.

  • De Hypernode Emergency Service is voordeliger (een gereduceerd tarief van 50%)
  • 24/7 live chat support wanneer je de Hypernode Emergency Service gebruikt
  • We garanderen je binnen twee uur een werkbare oplossing

Als je vragen hebt over ons back-up beleid of onze SLA’s, neem dan contact met ons op. We vertellen je er graag meer over!