Het is dan misschien zomer, maar voor Byte is het alles behalve komkommertijd. Juist met de rust die de zomer met zich meebrengt storten we ons in allerijl op verschillende projecten zoals Hypernode en verbeteringen aan het Service Panel. Ook biedt deze tijd van het jaar veel ruimte om onze nieuwe huisstijl en merkidentiteit die we jullie onlangs hebben gepresenteerd extra snel door te voeren in onze communicatiemiddelen- en kanalen. Ook onze MarCom afdeling zit zeker niet stil. Ze zijn druk bezig met verschillende evenementen, want dit seizoen willen we natuurlijk optimaal genieten van ons dakterras en dat betekent: BBQ’en! (en serieuze workshops, want er moet ook gewerkt worden).

In deze Development Efforts post gaan we vooral in op Hypernode en een aantal coole verbeteringen aan het Service Panel.

Service Panel

Als je noodhulp wilt aanvragen word je vanaf vandaag gelijk doorgestuurd naar de pagina: bytenoodhulpdienst.nl. Eerst kreeg je nog een pagina in het Service Panel te zien waar je je keuze moest maken, maar dat wordt nu allemaal afgehandeld op een vaste plek. Wel zo overzichtelijk!

Misschien is het je niet opgevallen, maar misschien ook wel! De upgradepagina’s voor Magento zien er een stuk beter uit en bieden nu ook meer mogelijkheden. Zo proberen we het Service Panel gebruiksvriendelijker en inzichtelijker te maken voor iedereen.

Hypernode

Hypernode: wedden dat jouw shop sneller kan?

Hypernode

Maak je al gebruik van Hypernode? Super! De ontwikkeling van dit (ok niet meer zo gloednieuwe) Magento platform gaat als een trein en er komen steeds meer klanten bij. Dat en van de reacties die we krijgen van klanten over Hypernode worden wij natuurlijk ontzettend blij. Omdat er steeds meer klanten bijkomen, zijn we druk bezig het Service Panel voor Hypernodepakketten uit te breiden met meer tools en andere functionaliteiten om je Magento shop optimaal te laten draaien op Hypernode. Sinds vorige week hebben Hypernodetesters ook de beschikking tot de Magento Monitor. De tool waarmee je makkelijk en snel inzicht hebt in de optimalisatie mogelijkheden voor je shop.

We zijn ook druk bezig om de kennisbank voor Hypernode op support.hypernode.com uit te breiden om Hypernode klanten zo veel mogelijk van dienst te zijn. Mis je nog iets of het je suggesties? Laat het ons dan gerust weten via support@byte.nl . Wil je Hypernode zelf ervaren? Kan je Magento shop nog sneller? Meld je dan aan via hypernode.com !

Byte in een nieuw jasje

Enkele weken geleden hebben we onze nieuwe huisstijl en merkwaarden gepresenteerd. Het is natuurlijk een heel werk om dit gelijk door te voeren in al onze communicatie uitingen. Het kan dus zijn dat je daarom je factuur nog wel in de oude huisstijl ontvangt, maar dat boven onze Newsmail wel ons nieuwe logo prijkt. Afgelopen weken is de Servicemail aan de beurt geweest en deze zul je dus met een totaal nieuwe en verfriste lay-out ontvangen. In het Service Panel wordt sinds vandaag ook het nieuwe logo getoond in plaats van ons oude logo.

Wat doen we de komende tijd?

Onze slimmeriken op de afdeling tech focussen zich de komende tijd op de database migratie van MySQL 5.5 naar 5.6. Bijna alle servers zijn om, dus het zijn de laatste loodjes. Verder  zijn ze druk met het testen van Puppet 3.6, het upgraden van de Magento shared servers naar Wheezy.

De helden van de afdeling Marketing & Communicatie zijn druk bezig met het organiseren van diverse evenementen zoals de MUG workshop op 5 september: traffic genereren naar je Magento shop. Benieuwd naar wat er wordt besproken? Wil je een keer een MUG bijwonen? Je bent van harte welkom! Kijk voor meer informatie op de website van de MUG (Magento User Group).

Scan je eigen Magento shop op veiligheidslekken