Onze service scoort een 8,4!

‘Goed bezig!’ klinkt hier wel eens door het pand als collega x weer een probleem heeft kunnen fixen of een klant ergens mee heeft kunnen helpen. Maar de vraag is natuurlijk, zijn we echt goed bezig? En wie beter dan onze klanten en partners kunnen dat beoordelen. Daarom hebben we jullie, zoals ieder half jaar, gevraagd om ons van feedback te voorzien. We waren erg benieuwd hoe we ten opzichte van de vorige keer zouden scoren. Wat vinden jullie eigenlijk van het Service Panel, de Kennisbank, de storingsaanpak en de verschillende mailings? Onze service scoort gemiddeld een 8,4, daar zijn we erg trots op! Maar er is genoeg ruimte voor verbetering, daar gaan we hard mee aan de slag.

 

Waar scoren we mee?

Het WK is weer achter de rug, maar wij willen blijven scoren. Hoe doen we dat? Door jullie snel te blijven helpen bijvoorbeeld. Wachttijden voor zowel de telefonische als mailsupport worden goed beoordeeld. Ook zijn jullie blij met onze informele manier van communiceren (gelukkig, dat vinden we zelf namelijk ook veel prettiger). Het Service Panel wordt ook goed gewaardeerd, met name de SSH keymanager, de Magento Monitor en het tabblad ‘Instellingen’ worden genoemd als prettige onderdelen.

Welke verbeteringen kunnen we nog doorvoeren?

Aan de slag!
Aan de slag!

Jullie hebben goed meegedacht over mogelijke verbeteringen. De meest uiteenlopende dingen kwamen binnen, van het wijzigen van het wachtmuziekje tot het aanpassen van de inhoud van onze pakketten. Ook hebben een aantal van jullie aangegeven dat we onze storingssite Bytenoc wel wat beter mogen promoten, hier alvast een begin 😉 De komende tijd gaan we deze (enorme) lijst uitgebreid bekijken om te zien op welke manier we jullie tips en ideeën goed kunnen verwerken.

Meer feedback? Altijd welkom!

We willen altijd on top of onze game zijn en onze dienstverlenging continu blijven verbeteren. Jullie inbreng is hier echt essentieel in. Zo zijn we naar aanleiding van deze en eerdere feedback bijvoorbeeld bezig met een nieuwe opzegpagina, staat het aanpakken van de MB’s voor de Clusterhosting pakketten dit jaar op de planning en hebben we dankzij ons Tech-team het aantal storingen fiks kunnen verminderen.

Heb je dus nog tips of ideeën? Laat het ons vooral weten, we staan er altijd voor open en we doen keihard ons best om met jouw feedback constant onze service te verbeteren!

 

 

 op

Marije is projectmanager bij Byte. Zij zorgt ervoor dat projecten m.b.t. nieuwe features of verbeteringen op een goede manier worden uitgevoerd. Denk aan PHP platformupdates, de implementatie van nieuwe pakketstructuur en het vereenvoudigen van het trial-aanvraagproces. Het leiden van zoveel mogelijk projecten tegelijkertijd houdt haar scherp, en dát merken we dan weer in de kwaliteit van haar grappen ...