Onze service scoort een opnieuw een dikke 8

Als Sinterklaas er aan komt, weten wij weer: tijd om feedback te vragen van onze klanten en partners! Net als voorgaande jaren (jan 2013, juli 2013) wilden we graag weer horen hoe jullie denken over onze support, Kennisbank, Service Panel, maar ook de mailings en storingsaanpak. Nu de uitslag: opnieuw scoren we een flinke voldoende, gemiddeld een 8,5!

Wat bevalt?

Partners zijn blij met onze telefonische support, die scoort een 5,4 uit 6! De mailsupport bevalt ook goed, partners en klanten waarderen deze gemiddeld met een 5,1 (ook uit 6). We hebben dit gemeten door te vragen naar de ervaring van de toepasbaarheid en de snelheid van antwoorden.

Heel cool, we hebben ook een aantal complimenten voor alle medewerkers gekregen en die heb ik natuurlijk even intern verspreid 🙂

Wat kan beter?

Net als een halfjaar geleden hebben we héél veel ideeën ontvangen om ons paradepaardje, het Service Panel, te verbeteren. Jullie werken er mee, dus jullie weten het beste wat nog niet lekker werkt. Ons OPS Dev-team (de developers van ons Operations team) hebben een mooie lijst om mee aan de slag te gaan!

Nieuw: productfeedback

Nieuw onderdeel in de vragenlijst was deze keer ons verzoek om eens kritisch naar ons productaanbod te kijken. Hierop hebben we veel interessante feedback gekregen, onder andere dat de prijs en het aantal MB’s niet meer van deze tijd zijn. Dit stond ook al op onze radar, daarom hebben per januari 2014 de specificaties en prijzen van onze Magento hostingpakketten aangepakt.

Feedback? Graag!

We willen onze dienstverlenging continu verbeteren. Dat kan niet zonder jullie inbreng! Denk je dat iets beter kan? Laat het ons vooral weten, we staan er altijd voor open!