Support scoort nu nog hoger: een ruime 8,5

Volop zomer! Dat betekent naast prachtig weer dat het weer tijd is voor de halfjaarlijkse peiling onder onze klanten en partners. Hoe ervaren zij onze dienstverlening? We doen ons best om kwalitatieve hoge service te leveren, maar als onze klanten dat niet zo ervaren, schiet niemand er wat mee op 🙂

Wellicht door het weer, hadden we dit keer wat minder reacties dan vorig jaar. Maar hopelijk geven de cijfers desondanks een trend aan. In vergelijking met vorig jaar, wordt onze support hoger gewaardeerd en scoort een 8,7 gemiddeld!

Telefonische support ++

De support per mail gaat goed, maar de support via de telefoon loopt ronduit lekker! Wanneer klanten en partners met een supportvraag bellen, worden ze met grotere tevredenheid geholpen dan een halfjaar geleden. En op de vraag wat er beter kan, krijgen we eigenlijk geen reactie… alle opmerkingen zijn (erg) positief! Heel gaaf, daar doen we het natuurlijk voor 😀

Véél verbetertips

 

Over de telefonische support waren dan niet zoveel opmerkingen, over het nieuwe onderwerpen in de peiling wel! Dit keer stelden we ook vragen over het Service Panel en de Kennisbank. We willen het Service Panel zó inrichten dat je als klant je hostingzaken snel en gemakkelijk kan regelen, 24 uur per dag. Heb je meer (achtergrond)informatie nodig, dan verdiep je je in de Kennisbank. Beide media worden goed beoordeeld en op de vraag wat je nog mist, hebben we héél erg veel reacties gekregen. Van tekstaanpassingen, knoppen verplaatsen naar een meer logische plek tot compleet nieuwe features en artikelen! Deze tips gaan we flink uitpluizen. Het eerste resultaat is er al: een zoekvenster op de startpagina van de Kennisbank!

Byte <3 feedback

Deze feedback van onze klanten is voor ons heel waardevol. We werken altijd vanuit en voor de klant, maar zíjn natuurlijk niet de klant. Feedback van jullie is dus heel bruikbaar om onze diensten te verbeteren, waarvoor dank! Over een halfjaar weer een nieuwe peiling. Mocht je in de tussentijd graag je feedback kwijt willen, dan kan dat, graag zelfs. Gebruik het groene feedback label aan de rechterkant op alle pagina’s van het Service Panel en de Kennisbank of het feedback formulier (onderaan). We waarderen je input altijd!