Ga naar Klantaccount - Mijn gegevens

Ga naar Klantaccount – Mijn gegevens

Er is weer een nieuwe service gelanceerd op ons Service Panel. Op veler verzoek hebben we het wijzigen van de tenaamstelling van een bedrijf of particulier nu wel erg makkelijk gemaakt. Omdat het wijzigen van de tenaamstelling een juridische wijziging betreft, zijn wij verplicht deze wijziging door te geven aan het Domein Register. Vandaar dat het voorheen niet zomaar aan te passen was.

Maar met onze nieuwe service is het vanaf nu mogelijk de tenaamstelling van een bedrijf of particulier te veranderen zonder daarvoor een nieuw klantaccount aan te hoeven maken, dat maakt het wel zo overzichtelijk!  Daarnaast is het nu ook mogelijk om in 1 keer alle domeinen over te dragen aan een ander klantnummer. Dit laatste kan bijvoorbeeld erg handig zijn wanneer er meerdere domeinen moeten worden overdragen aan een nieuwe eigenaar na een bedrijfsovername.

Let wel, voor wijzigingen van de tenaamstelling van uw account, waaraan buitenlandse domeinnamen gekoppeld zijn, kunnen kosten in rekening worden gebracht. Dit komt doordat een wijziging van de Registrant van dergelijke domeinnamen in veel gevallen handwerk met zich meebrengt (formulieren faxen, wijzigingen goedkeuring, etc.). Houd hiermee rekening wanneer u uw tenaamstelling wilt wijzigen.

De wijzigingsservice is te vinden op het Service Panel, onder tabblad ”Klantaccount” en dan menu “Mijn gegevens”.

Meer instructies en screenshots vindt u op onze kennisbank: Administratie Wijzigen.

Screenshot wijziging tenaamstelling

Screenshot wijziging tenaamstelling

Scan je eigen Magento shop op veiligheidslekken