SLA: Hosting service -
Level Agreement

Voor uitgebreide back-up service,
uptimegarantie van 99,9% en
24/7 contact bij een onverhoopte storing

Garantie op superservice

Met een Service Level Agreement krijg je een schepje bovenop onze uitgebreide reguliere service, zoals elke 3 uur een back-up, een uptimegarantie van 99,9% en 24/7 contact met onze techneuten bij een onverhoopte storing.

Heb je een Hypernode pakket? Bekijk de Hypernode SLA voorwaarden hier.

Extra back-ups

Extra back-ups

Met een SLA maken we maar liefst iedere 3 uur een database back-up. Deze wordt 30 dagen bewaard en via je Service Panel kun je het met een klik zelf terugzetten. Er wordt daarnaast elke 24 uur een externe back-up gemaakt van je files en databases.

24/7 Contact bij storing

24/7 Contact bij storing

Met een SLA heb je de mogelijkheid om ons ook buiten kantoortijden te bereiken in een noodgeval. Als je een storing aan onze servers ervaart is het een geruststellend idee om te zeker weten dat wij ermee bezig zijn.

99,9% uptimegarantie

99,9% uptimegarantie

Zin in een dealtje? Wij beloven 99,9% uptime en als dat niet lukt, krijg je het maandbedrag voor je SLA terug. Dat is een deal waarmee je in alle omstandigheden aan het langste eind trekt.

  • Uptimegarantie van 99,9%
  • Directe tweedelijns telefonische hostingsupport
  • 24/7 mogelijkheid om onze techneuten te bereiken bij een onverhoopte storing
  • Standaard inbegrepen bij Optimize en MCU. Optioneel voor een Dedicated Database Cluster
  • Extra database back-ups: iedere 3 (!) uur, deze worden 30 dagen bewaard
  • Iedere 24 uur een externe back-up van de files en databases
  • Heb je een Hypernode pakket? Bekijk de Hypernode SLA voorwaarden.