Administratie en facturen – FAQ

Byte stuurt eens per maand aan de klanten, die in de voorgaande maand een bestelling hebben gedaan, of wiens domeinnamen/pakketten in de volgende maand verlengen, een factuur. De facturen worden rond de eerste van de maand digitaal verzonden naar de contractant. Alle facturen die zijn verzonden kun je eenvoudig terug vinden in het Service Panel […]

Lees meer

Administratie Wijzigingen

Administratieve wijzigingen kunnen uitsluitend worden doorgegeven via het Service Panel of via een aangetekende brief. We doen dit vanwege veiligheidsoverwegingen. In dit artikel leggen we uit hoe je je klantgegevens kunt wijzigen. Waarom wijzigen via het Service panel of brief? Om identiteitsdiefstal en fraude te voorkomen verwerken we bepaalde wijzigingen alleen als de klant geïdentificeerd/geautoriseerd is. Inloggen […]

Lees meer

Alles over je Byte klantaccount

Bij Byte heeft elke klant een eigen klantnummer. Wanneer je inlogt op het Service Panel met je klantnummer en bijbehorend wachtwoord, zul je rechtsboven je klantnaam met klantnummer zien staan. Door hierop te klikken zie je alle opties die betrekking hebben tot jouw account. Dit artikel legt uit wat je allemaal kunt vinden binnen je […]

Lees meer

Alles Over Opzeggen

Bij Byte kun je (als Contractant) op twee manieren je  (hosting)pakket opzeggen: Opzeggen via het Service Panel Opzeggen per brief Het is niet mogelijk een (hosting)pakket telefonisch of per mail op te zeggen. Dit vanwege veiligheidsmaatregelen. In dit artikel leggen we uit hoe je je pakket kunt opzeggen en waar je rekening mee moet houden. […]

Lees meer

Betaalmogelijkheden bij Byte

Bij Byte zijn er een aantal mogelijkheden om een factuur te voldoen. Je kunt bij ons bestellen op rekening of een bestelling/factuur middels iDEAL voldoen. Het is helaas niet mogelijk om te betalen via automatische incasso. In dit artikel leggen we de verschillende betaalmogelijkheden uit. Betaalmogelijkheden bij Byte iDEAL Bij Byte kun je betalen met […]

Lees meer

Domeinnaam kopen of verkopen – wat jij moet weten

Wil je een domeinnaam kopen of juist verkopen? Houdt dan rekening met een aantal zaken. Dit artikel legt uit waar je op moet letten en hoe je tot een goede prijs komt voor een domeinnaam. Een domeinnaam (ver)kopen Er zijn geen verplichtingen of regels bij het bepalen van een prijs voor een domeinnaam. Je kunt […]

Lees meer

Een Hypernode pakket bestellen

Een Hypernode pakket bestel je eenvoudig via het Service Panel van Byte. Ben je nog geen klant? Dan kun je direct via onze website een pakket bestellen. Een pakket bestellen als je nog geen klant bent De stappen zijn als volgt: Ga op onze website naar de Hypernode prijzenpagina Bekijk de pakketten (Magento Start, Grow, […]

Lees meer

Pdf Bestanden bij Byte

PDF is het meest gelezen en gebruikte formaat voor elektronische documenten. Een groot voordeel van PDF is dat het document er op elke computer en op elke printer hetzelfde uitziet. Dit komt doordat lettertypen, afbeeldingen en de lay-out van elk document hetzelfde blijft, ongeacht het programma waarmee een PDF bestand wordt geopend. Byte stuurt op […]

Lees meer

Screenshot Maken

Op deze pagina wordt in vier stappen uitgelegd hoe je een screenshot kunt maken van wat er op je scherm te zien is. Een screenshot kun je bijvoorbeeld gebruiken om een voorkomend probleem te illustreren/verduidelijken. Screenshot maken in Windows Stap 1 – Print Screen (PrtScn) knop afb.1 Printscreen keyboard Je hebt de PrtScnknop van je […]

Lees meer

Service Panel Scenarios

Klanten van Byte kunnen als gebruikers van het Service Panel op allerlei manieren samenwerken aan hun websites. Door een aantal Service Panel rollen te onderscheiden, is het mogelijk de verschillende taken die vervult moeten worden op te splitsen en af te schermen. Een uitgebreide uitleg over de verschillende rollen die je kunt hebben vind je […]

Lees meer