Bij Byte heeft elke klant een eigen klantnummer. Wanneer je inlogt op het Service Panel met je klantnummer en bijbehorend wachtwoord, zul je rechtsboven je klantnaam met klantnummer zien staan. Door hierop te klikken zie je alle opties die betrekking hebben tot jouw account. Dit artikel legt uit wat je allemaal kunt vinden binnen je eigen klantaccount.

Kan je niet inloggen op het Service Panel? Vraag dan een nieuw wachtwoord aan.

Mijn gegevens

Op de pagina mijn gegevens kun je de volgende zaken wijzigen:

  • Wachtwoord voor het Service Panel
  • Klantnaam of tenaamstelling van bedrijf
  • Contactgegevens (postadres, telefoonnummer, e-mail adres)
  • De taal van het Service Panel (Engels of Nederlands)

Mijn financiën

Onder mijn Financiën vind je alle facturen die betrekking voor de pakketten waarvan jij de rol van Contractant hebt (Lees meer over de Service Panel Rollen in onze support documentatie in het artikel Service Panel Rollen). Je kunt de facturen exporteren in verschillende formaten en openstaande facturen direct met iDeal betalen.

Factuur opties
Hier kun je een eigen kenmerk toevoegen, deze zal op de eerst volgende factuur verschijnen.

Factuur bezorging
Door op ‘wijzigen’ te klikken kun je een alternatief e-mailadres instellen voor het ontvangen van de facturen. Ook kun je hier aangeven of je de facturen per post wilt ontvangen.

Mijn klantrelaties

Op de pagina Klantrelaties vind je alle klanten die een of meerdere rollen innemen voor pakketten waarvan een of meerdere rollen op jouw klantaccount staat. Je kunt hier relaties toevoegen door een klantnummer toe te voegen en onderaan de pagina kun je een nieuw klantnummer aanmaken.

Mijn communicatie

Op de pagina mijn Communicatie kun je de berichtgeving tussen jou en Byte aan- of uitzetten. Dit kun je doen voor de notificaties voor het verlengen van de domeinnaam/pakket, en ook voor de nieuwsbrieven.

00