Administratie en facturen – FAQ

Byte stuurt eens per maand aan de klanten, die in de voorgaande maand een bestelling hebben gedaan, of wiens domeinnamen/pakketten in de volgende maand verlengen, een factuur. De facturen worden rond de eerste van de maand digitaal verzonden naar de contractant. Alle facturen die zijn verzonden kun je eenvoudig terug vinden in het Service Panel […]

Lees meer

Administratie Wijzigingen

Administratieve wijzigingen kunnen uitsluitend worden doorgegeven via het Service Panel of via een aangetekende brief. We doen dit vanwege veiligheidsoverwegingen. In dit artikel leggen we uit hoe je je klantgegevens kunt wijzigen. Waarom wijzigen via het Service panel of brief? Om identiteitsdiefstal en fraude te voorkomen verwerken we bepaalde wijzigingen alleen als de klant geïdentificeerd/geautoriseerd is. Inloggen […]

Lees meer

Alles over je Byte klantaccount

Bij Byte heeft elke klant een eigen klantnummer. Wanneer je inlogt op het Service Panel met je klantnummer en bijbehorend wachtwoord, zul je rechtsboven je klantnaam met klantnummer zien staan. Door hierop te klikken zie je alle opties die betrekking hebben tot jouw account. Dit artikel legt uit wat je allemaal kunt vinden binnen je […]

Lees meer

Alles Over Opzeggen

Bij Byte kun je (als Contractant) op twee manieren je  (hosting)pakket opzeggen: Opzeggen via het Service Panel Opzeggen per brief Het is niet mogelijk een (hosting)pakket telefonisch of per mail op te zeggen. Dit vanwege veiligheidsmaatregelen. In dit artikel leggen we uit hoe je je pakket kunt opzeggen en waar je rekening mee moet houden. […]

Lees meer

Alles Over Presence – Domeinnamen

Als je bij Byte een domeinnaam wilt registreren doe je dat door middel van ons Presence pakket. Een Presence pakket heeft geen hostingruimte, maar biedt wel de mogelijkheid om e-mailaliassen (adressen) aan te maken en makkelijk een doorverwijzing in te stellen. Heb je meerdere domeinnamen die je wilt registreren? Dan heb je ook meerdere Presence […]

Lees meer

Alles Over Wachtwoorden

Als klant bij Byte zijn er diverse wachtwoorden waarvan je gebruikt maakt. Je hebt een klantwachtwoord gekregen bij het aanmaken van je account. Daarnaast zijn er ook nog een aantal extra wachtwoorden waarvan je gebruikt kunt maken. In totaal zijn er slechts drie soorten wachtwoorden voor gebruik bij Byte: Service Panel, FTP & Shell: klantnummer […]

Lees meer

Automatisch upgraden & downgraden

Bij Byte streven we ernaar onze klanten hosting te bieden waar zij geen omkijken naar hebben. Met deze gedachte bieden we vanaf januari 2014 als een van de eerste hosters in Nederland automatisch upgraden & downgraden aan op ons platform. Op deze manier heeft je site altijd beschikking over de ruimte die nodig is voor […]

Lees meer

Beginnen met je Magento Hypernode trial

Met het aanmaken van een Hypernode trial zet je de eerste stappen naar een perfecte webshop. In dit artikel leggen we je uit uit welke trial-smaakjes je kunt kiezen en wat de vervolgstappen zijn na het aanmaken van je trial. Ook laten we je zien wat je allemaal uit je trialperiode kunt halen. Belangrijk: voor […]

Lees meer

Betaalmogelijkheden bij Byte

Bij Byte zijn er een aantal mogelijkheden om een factuur te voldoen. Je kunt bij ons bestellen op rekening of een bestelling/factuur middels iDEAL voldoen. Het is helaas niet mogelijk om te betalen via automatische incasso. In dit artikel leggen we de verschillende betaalmogelijkheden uit. Betaalmogelijkheden bij Byte iDEAL Bij Byte kun je betalen met […]

Lees meer

Beveiliging bij Byte

Een goed beveiligingsbeleid bestaat uit procedures en methoden. Schakels van een systeem zijn namelijk niet alleen servers en netwerkonderdelen, maar ook de mensen die ermee werken. De zwakste schakel in een systeem bepaalt uiteindelijk hoe goed beveiligd deze is. Procedures en methoden verkleinen daarom de kans op technische inbraken als inbraken met behulp van social […]

Lees meer