Domeinnaam wijzigen – Je site onder een ander domein zetten

Wil je een website onder een andere domeinnaam hebben staan? Zet dan je pakket over door middel van up- en downgraden. In het artikel Domeinnaam wijzigen leggen we uit hoe je een website ‘verhuisd’ naar een andere domeinnaam binnen Byte. Beide domeinnamen bij Byte? In dit artikel gaan we er van uit dat je voor beide […]

Lees meer

E-mail wachtwoord

Om e-mail te ontvangen en verzenden heb je een wachtwoord nodig. Dit e-mail wachtwoord is gekoppeld aan je e-mailbox. In dit artikel wordt uitgelegd hoe je kunt inloggen op je e-mailbox en wat je moet doen als je bepaalde gegevens niet meer hebt. Inloggen in je e-mailbox Om in te loggen in je e-mailbox, via […]

Lees meer

Een Hypernode pakket bestellen

Een Hypernode pakket bestel je eenvoudig via het Service Panel van Byte. Ben je nog geen klant? Dan kun je direct via onze website een pakket bestellen. Een pakket bestellen als je nog geen klant bent De stappen zijn als volgt: Ga op onze website naar de Hypernode prijzenpagina Bekijk de pakketten (Magento Grow, Professional […]

Lees meer

Eerstelijns vragen voor partners van Byte

Partners van Byte nemen de eerste lijn support over van Byte. Als het antwoord op de vraag in de Byte kennisbank of Hypernode Kennisbank te vinden is, valt het onder eerstelijns vragen. Byte houdt de kennisbanken up-to-date om zo haar partners te ondersteunen in het beantwoorden van deze vragen. Dit artikel behandelt de meest voorkomende […]

Lees meer

Emergency Support (buiten kantoortijden)

Een bedrijfskritische storing melden? Via de Hypernode Emergency Service op hypernode-emergency.com kan je ons in geval van nood buiten kantoortijden bereiken. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het SLA-niveau.  Tijdens kantooruren Tijdens kantooruren (08:00 – 18:00 MET) kan je onze Hypernode Emergency Support bereiken via e-mail (support@hypernode.com) en / of telefonisch (+31 (0)20 521 6226). […]

Lees meer

GDPR – wat je moet weten als Byte klant

De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) of General Data Protection Regulation (GDPR). Begrippen die bijna iedereen wel kan dromen – of je nu een website hebt of ooit iets op een website hebt achtergelaten. Maar wat houdt het nu precies in? En hoe is dit bij Byte geregeld? We proberen met onderstaande uitleg wat meer duidelijkheid […]

Lees meer

Hostingpakket upgraden of downgraden

Kom je resources te kort binnen je hostingpakket of heb je juist een overschot aan resources en betaal je eigenlijk teveel? Op deze pagina lees je meer over het up- of downgraden van je hostingpakket. Handig als je (tijdelijk) meer of minder ruimte nodig hebt!   Waarom zou ik willen up- of downgraden? Up- of […]

Lees meer

HTTP/2

HTTP/2 is versie 2 van het HTTP protocol. HTTP (Hypertext Transfer Protocol) is een protocol voor communicatie tussen een webbrowser en een webserver. Byte biedt HTTP/2 hosting aan op het Hypernode platform.  Wat is HTTP/2? HTTP is een protocol voor communicatie tussen een webbrowser (zoals Firefox, Chrome of Safari) en een webserver. Momenteel wordt HTTP1.1 nog […]

Lees meer

Hypernode Certificering voor Magento developmentbureaus

Hypernode Certified developers tonen aan dat ze tot de top van Magento developmentbureaus in Benelux behoren. Ze worden periodiek door onze Magento experts beoordeeld op output (snelle en veilige Magento webshops) en developmentprocessen. Dit artikel legt het belang van een Hypernode certificering uit voor Magento developers en webwinkeliers en hoe je als Magento developmentbureau Hypernode Certified Agency […]

Lees meer

Hypernode platform – cloudproviders Combell OpenStack, DigitalOcean en Amazon

Door het Hypernode platform onafhankelijk van één specifieke cloudprovider te ontwikkelen kunnen wij ons focussen op wat we echt leuk vinden én waar we goed in zijn: het continu verbeteren van het Hypernode platform. En daar profiteren onze klanten weer van. Momenteel maken we gebruik van de diensten van Combell OpenStack, DigitalOcean en Amazon. Combell OpenStack: hier […]

Lees meer