Automatisch upgraden & downgraden

Bij Byte streven we ernaar onze klanten hosting te bieden waar zij geen omkijken naar hebben. Met deze gedachte bieden we vanaf januari 2014 als een van de eerste hosters in Nederland automatisch upgraden & downgraden aan op ons platform. Op deze manier heeft je site altijd beschikking over de ruimte die nodig is voor […]

Lees meer

Beginnen met je Magento Hypernode trial

Met het aanmaken van een Hypernode trial zet je de eerste stappen naar een perfecte webshop. In dit artikel leggen we je uit uit welke trial-smaakjes je kunt kiezen en wat de vervolgstappen zijn na het aanmaken van je trial. Ook laten we je zien wat je allemaal uit je trialperiode kunt halen. Belangrijk: voor […]

Lees meer

Beveiliging bij Byte

Een goed beveiligingsbeleid bestaat uit procedures en methoden. Schakels van een systeem zijn namelijk niet alleen servers en netwerkonderdelen, maar ook de mensen die ermee werken. De zwakste schakel in een systeem bepaalt uiteindelijk hoe goed beveiligd deze is. Procedures en methoden verkleinen daarom de kans op technische inbraken als inbraken met behulp van social […]

Lees meer

BPU fair use limiet

Alle hostingpakketten bij Byte hebben een limiet wat betreft web- en database BPU. Websites gebruiken resources en om dit in goede banen te leiden werken we voor Magento met een Fair Use limiet en voor Cluster hosting pakketten is per pakket een BPU limiet ingesteld. Deze limieten zijn zeer ruim en wanneer je website er […]

Lees meer

Byte en de Combell Group

Byte maakt sinds 2016 deel uit van de Combell Group, een groep hostingpartijen met een uitgebreid aanbod aan kwalitatief goede hosting en aanverwante producten en diensten. De belangrijkste reden om samen te gaan is focus, want alleen door je ergens volledig op te focussen kun je de beste worden. Elke hostingpartij binnen de groep heeft […]

Lees meer

Byte’s beleid – E-mail beleid

Byte hanteert een e-mail beleid  om te voorkomen dat e-mail die verstuurd wordt vanuit de Byte mailserver aangezien worden als spam of dat klanten elkaar in de weg (kunnen) zitten door teveel mail tegelijk te versturen. Om dit te voorkomen hebben wij voorzorgsmaatregelen genomen in de vorm van systemen die uitgaande mail controleren. Deze lichten […]

Lees meer

Byte’s beleid – ServiceMail en NewsMail

Byte verstuurt verschillende mailings naar haar klanten en partners. Mailings om je op de hoogte te houden van leuke nieuwtjes en weetjes, maar ook mailings waarmee je belangrijke informatie vertellen die we nodig -dan wel essentieel- achten voor een goede serviceverlening.Op deze pagina geven we meer informatie over deze verschillende mailings, ons beleid ten opzichte […]

Lees meer

Byte’s dienstverlening – FAQ

Byte is een hostingprovider met een sterke nadruk op service en techniek en we richten ons met name op professionals (webdesigners of bedrijven). We zijn gespecialiseerd in geoptimaliseerde Magento hosting (Hypernode). In dit artikel gaan we in op de meest gestelde vragen van klanten omtrent je klantaccount, pakket(duur), betaling, de consumentenwetgeving en waar je terecht […]

Lees meer

Byte’s hosting platform

By Byte focussen we ons volledig op het Hypernode platform voor Magento shops. Magento hosting Magento platform met Hypernode technologie Hypernode is een volledig nieuw ontwikkeld Magento hostingplatform gestoeld op het fundament van snelheid, stabiliteit, veiligheid en bovendien (developers)gemak! Het is een gestandaardiseerde, fully managed, geïsoleerde, schaalbare en uitbreidbare cloud-omgeving, waarop een Magento shop supersnel en […]

Lees meer

Emergency Support (buiten kantoortijden)

Een bedrijfskritische storing melden? Via de Hypernode Emergency Service op hypernode-emergency.com kan je ons in geval van nood buiten kantoortijden bereiken. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het SLA-niveau.  Tijdens kantooruren Tijdens kantooruren (08:00 – 18:00 MET) kan je onze Hypernode Emergency Support bereiken via e-mail (support@hypernode.com) en / of telefonisch (+31 (0)20 521 6226). […]

Lees meer