Noodhulpdienst (buiten kantoortijden)

Via bytenoodhulpdienst.nl kun je onze 24/7 Noodhulpdienst inschakelen wanneer je buiten kantooruren een urgent probleem met je website hebt en je je webbouwer niet kunt bereiken. Voor webshops kan zo’n probleem flink omzetverlies betekenen. En het is extra vervelend als dit ’s avonds of zelfs in het weekend gebeurt. Op zo’n vervelend moment kunnen wij je helpen om je website weer up-and-running te krijgen. Afhankelijk van het SLA niveau dat je afneemt zijn hier kosten aan verbonden.

Tijdens kantooruren

Tijdens kantooruren kan je de Noodhulpdienst gebruiken door een e-mail te sturen naar support@byte.nl of te bellen naar 020 521 6223.

Als je tijdens kantooruren de Noodhulpdienst inschakelt, dan wordt je melding kosteloos opgepakt door het Support team van Byte. Dit betekent dat onderstaande stappen niet van toepassing zijn.

Buiten kantooruren

Stap 1: Stuur een bericht naar het Hypernode Emergency Support team

  • Via bytenoodhulpdienst.nl

Stap 2: Je request wordt doorgestuurd naar de dienstdoende Hypernode Emergency Support Hero

  • Zodra de klant melding heeft gemaakt van de storing via 1 van de aangewezen kanalen wordt er via PagerDuty een alert gestuurd naar de dienstdoende Hypernode Emergency Support Hero.
  • Deze zal het ontvangen van de storingsmelding bevestigen aan de klant.

Stap 3: Analyseren/oplossen van de verstoring

  • De dienstdoende Hypernode Emergency Hero zal vervolgens actie ondernemen om het probleem op te sporen en op te lossen.
  • Indien nodig zal de Hero contact opnemen voor meer informatie. Byte verwacht van de klant dat deze ten alle tijden bereikbaar is en blijft voor overleg na het melden van de storing.
  • Bij de Hypernode Emergency Support ligt het accent op het bieden van noodhulp om de continuïteit van de webshop te waarborgen.
  • De verplichting van Byte is dus uitdrukkelijk geen resultaatsverplichting. Wanneer blijkt dat het probleem niet snel oplosbaar is, wordt in overleg met de klant de back-up recovery procedure in gang gezet.
  • Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de door Byte geboden oplossingen.

Stap 4: Afsluiting Emergency Support request

  • Zodra de storing is verholpen zal dit bevestigd worden door de Hero.
  • Indien van toepassing zal de Hero na afloop een debrief afgeven aan de Support afdeling van Byte. De Support afdeling koppelt dit tijdens reguliere supporturen terug aan de klant.

Wat kost bytenoodhulpdienst.nl?

Met SLA Plus

Wil je toegang hebben tot de 24/7 Noodhulpdienst, dan kun je voor €50,- per maand de add-on SLA Plus afsluiten. Dit doe je per pakket! Is jouw shop dan onverhoopt een keer kapot op een vervelend moment en schakel je ons in, dan rekenen we €50,- per 15 minuten. Hierbij hanteren we een minimum van €100,-.

Zonder SLA Plus

Mocht je gebruik maken van de Noodhulpdienst zonder dat je SLA Plus hebt, dan berekenen we hiervoor €150,-. Daar bovenop komt €50,- per 15 minuten voor de tijd van de Hypernode Emergency Hero. Daarnaast betaal je €50,- voor de komende maand SLA Plus.

We raden je dus sterk aan niet te wachten met de aanschaf van SLA Plus tot je het onverhoopt een keer nodig hebt.

Mocht blijken dat je webshop down is door een Byte brede verstoring, dan worden deze kosten kwijtgescholden.

0