Problemen met je website kunnen heel uiteenlopend zijn, maar wat het probleem ook is, je wilt dat het snel wordt opgelost. In dit artikel bieden we je handvatten om het antwoord op je probleem te vinden.

Dit artikel gaat niet over problemen die voortkomen uit gehackte websites. Is je site gehackt? Lees dan het artikel Een gehackte website herstellen om het op te lossen.

De eerste stappen bij website problemen

Wanneer je een probleem ondervindt, kun je het beste de volgende stappen aanhouden:

  1. Onderhoud? Kijk op het bytenoc.nl om te zien of er soms onderhoudswerkzaamheden zijn gepland.
  2. Hypernode status pagina Voor Hypernode pakketten kun je op het Service Panel zien of je Hypernode up is of niet op de Hypernode status pagina.
  3. Probleemoplossers Geen onderhoud? Doorloop dat graag een van onze Probleemoplossers. Grote kans dat de oplossing voor je probleem hierin te vinden is. Toch niet het geval? Ga dan verder met stap 4, de support documentatie.
  4. Kennisbank Probeer je probleem op te zoeken in onze support documentatie. Vul je zoekterm in in het zoekveld bovenin de pagina en klik op ‘zoeken’. Je krijgt een lijst met relevante pagina’s gelinkt aan jouw probleem.
  5. Partners Wanneer je na het doorzoeken van onze support documentatie er nog niet uit bent, kun je overwegen een partner van Byte in de arm te nemen.

Onze partners zijn veelal webdevelopers en designers en kunnen je met inhoudelijke website problemen helpen deze op te lossen. Een lijst van onze partners vind je op onze website.

Veelbezochte support documentatie pagina’s

Veel voorkomende problemen kunnen ook opgelost worden aan de hand van informatie op één van de volgende pagina’s uit onze support documentatie:

Zoals eerder aangegeven kun je je probleem ook zoeken in onze support documentatie door de zoekfunctie bovenaan de pagina te gebruiken.

Support door Byte

Heb je een hosting gerelateerd probleem of vraag? Dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via ons online contactformulier of per mail via support@byte.nl en je wordt razendsnel geholpen! Hoe meer gegevens je mee geeft, hoe sneller we problemen kunnen opsporen. Bijzonder nuttig zijn onder andere:

  • Complete foutmeldingen (liefst gekopieerd)
  • Een screenshot met de foutmelding, tijd en datum van het probleem

De volgende pagina’s kunnen je mogelijk helpen je probleem zo secuur mogelijk te formuleren:

Telefonische support is relatief duur en niet iedereen maakt er gebruik van. Daarom leveren wij ook goede service per e-mail. Je e-mail wordt hier direct door de juiste medewerker (administratief, technisch, verkoop) beantwoord. Je krijgt bij Byte altijd snel (ons streven is binnen 4 kantooruren) een duidelijk en zorgvuldig antwoord! Kijk ook voor meer informatie op onze website.

00