Support binnen handbereik

Onze support helden staan 24/7 voor je klaar.

Support binnen handbereik
Support team

Support team

Maak kennis met de kwaliteiten van ons team

Ons support team bestaat uit een gezonde mix van (Magento) developers, DevOps engineers, solution architecten en support engineers. Allemaal doorgewinterde experts op het gebied van e-commerce.

We zijn niet bang voor applicatieproblemen, caching-optimalisaties, serverconfiguraties of persoonlijke verzoeken. Beschouw ons als een integraal onderdeel van je developmentteam. Heb je een sparringpartner nodig? Aarzel niet om onze hulp te vragen.

Support team

Support team

Ons support team bestaat uit een gezonde mix van (Magento) developers, DevOps engineers, solution architecten en support engineers. Allemaal doorgewinterde experts op het gebied van e-commerce.

We zijn niet bang voor applicatieproblemen, caching-optimalisaties, serverconfiguraties of persoonlijke verzoeken. Beschouw ons als een integraal onderdeel van je developmentteam. Heb je een sparringpartner nodig? Aarzel niet om onze hulp te vragen.

< class="title"> Hoe gaat ons support team te werk? En via welke wegen kun je ons team bereiken

klik om meer te lezen

klik om meer te lezen

klik om meer te lezen

klik om meer te lezen

klik om meer te lezen

klik om meer te lezen

Kom in contact
Hoe dien ik een spoed ticket in?

Hoe dien ik een spoed ticket in?

Wij zijn 24/7 beschikbaar voor spoedgevallen

Hoewel de meeste collega’s overdag werken, begrijpen we als geen ander dat e-commerce nooit stopt. We erkennen het belang van urgente kwesties, zoals downtime, onvermogen om te bestellen of een extreem trage webshop. Deze hebben bij ons de hoogste prioriteit.

Zelfs buiten kantooruren kun je op ons rekenen. Via onze noodhulppagina kun je inloggen met je Hypernode-account. Daar kun je eenvoudigweg je Hypernode selecteren, en we staan dag en nacht, ook in het weekend, klaar om je te helpen met al je urgente problemen.

Ga naar Emergency service

Hoe dien ik een spoed ticket in?

Hoe dien ik een spoed ticket in?

Hoewel de meeste collega’s overdag werken, begrijpen we als geen ander dat e-commerce nooit stopt. We erkennen het belang van urgente kwesties, zoals downtime, onvermogen om te bestellen of een extreem trage webshop. Deze hebben bij ons de hoogste prioriteit.

Zelfs buiten kantooruren kun je op ons rekenen. Via onze noodhulppagina kun je inloggen met je Hypernode-account. Daar kun je eenvoudigweg je Hypernode selecteren, en we staan dag en nacht, ook in het weekend, klaar om je te helpen met al je urgente problemen.

Ga naar Emergency service

Relax met onze SLAs

Met ons ‘Basic’ pakket maak je gratis gebruik van: 

SLA Basic

Met ons ‘Basic’ pakket maak je gratis gebruik van: 

  • 99,7% Uptime | Dagelijkse backups

  • Backups worden wekelijks en dagelijks opgeslagen

  • Responstijd en recovery tijd: beste inzet

Met ons ‘Standard’ pakket maak je voor €99 gebruik van:

SLA Standard

Met ons ‘Standard’ pakket maak je voor €99 gebruik van:

  • 99.99% uptime | 4 dagelijkse backups

  • 7 dagen daily- en 30 dagen weekly backups bewaren

  • Responstijd: 1 uur, en recovery tijd: 2 uur

Meer vragen over onze support?

Kom in contact met één van onze experts, wij staan klaar voor al jouw vragen